*nada tiada sarcasm*
i'm touched honestly.
*i'm not being sarcastic, scouts honor!*
tapi! i'm not good at describing myself.
well, not really.
even the weird bits.
tapi sebab bosan.
and being alone with my thoughts, especially now can be dangerous.
maka saya buat! okay?
16 random things/habits
(CUBA!)
1. Saya suka gelak. With or without reason, suka hati bila bila lah.
2. Tapi dead serious when it comes to studies? Mungkin sebab tu most coursemates rasa saya garang? Mungkin.
3. Saya malas mandi pagi. Dengan alasan saya lelah, so nanti dada sakit. Tapi sebab class banyak pagi, maka gagahkan diri mandi juga. haha! (Oh jangan risau. Tak pernah tak mandi pergi class) :P
4. Oh. yes. Orang panggil saya Lincat dari Form Four. Terima kasih pengasas, Nur Hazwani Zainal! Yes Wan, i love you too :) Ahh, there used to be a time where everyone called me just that, and nothing else. Haha! The good old days.
5. I'd rather you snap a candid picture of me. The weirder the better. Sesungguhnya saya tak reti posing lama lama. I don't do poses, not really. So just click! And make it snappy.
6. I have a bunch of journals/letters/buku conteng/story books all in a HUGE box at home. Satu hari saya akan bagi seseorang baca. Semua. Kalau dia nak lah. Tak nak tak pe. Recycle. :P
7. Saya suka nyanyi bila drive (esp masa menyupir). And it's one of the only times I actually sing. Out loud. Loud lah. Loud enough, fiinneee :P
8. I used to bake when i'm sad. Dulu dulu lah. Masa kecik dulu dulu. Oohhh, i don't anymore. :) Sekarang baking comes with other more valid reasons.
9. I get all high when i see (okay, not only books and (ehem, kamu la haha)) those small windmill thingies. Ala, yang jual kat kedai, warna warni tuu, bila angin tiup dia pusing pusing. Ye, saya hampir rosakkan mama nye (untuk letak kat garden) sebab masa yan tgh drive pergi pegang luar tingkap kereta dari Uptown sampai rumah. Yes, kereta semua pandang. Couldn't care less, best! :D
10. (adik suruh letak) gemuk. pfft. I'd rather the word curvy :P
11. (yan cakap) suka makan sambil baring tapi yan bising. uh, masa kecik je okay! sekarang suka bersila :P mahahaha
*erm okay, dah tak tahu*
12.
13.
14.
15.
16.
(CUBA!)
1. Saya suka gelak. With or without reason, suka hati bila bila lah.
2. Tapi dead serious when it comes to studies? Mungkin sebab tu most coursemates rasa saya garang? Mungkin.
3. Saya malas mandi pagi. Dengan alasan saya lelah, so nanti dada sakit. Tapi sebab class banyak pagi, maka gagahkan diri mandi juga. haha! (Oh jangan risau. Tak pernah tak mandi pergi class) :P
4. Oh. yes. Orang panggil saya Lincat dari Form Four. Terima kasih pengasas, Nur Hazwani Zainal! Yes Wan, i love you too :) Ahh, there used to be a time where everyone called me just that, and nothing else. Haha! The good old days.
5. I'd rather you snap a candid picture of me. The weirder the better. Sesungguhnya saya tak reti posing lama lama. I don't do poses, not really. So just click! And make it snappy.
6. I have a bunch of journals/letters/buku conteng/story books all in a HUGE box at home. Satu hari saya akan bagi seseorang baca. Semua. Kalau dia nak lah. Tak nak tak pe. Recycle. :P
7. Saya suka nyanyi bila drive (esp masa menyupir). And it's one of the only times I actually sing. Out loud. Loud lah. Loud enough, fiinneee :P
8. I used to bake when i'm sad. Dulu dulu lah. Masa kecik dulu dulu. Oohhh, i don't anymore. :) Sekarang baking comes with other more valid reasons.
9. I get all high when i see (okay, not only books and (ehem, kamu la haha)) those small windmill thingies. Ala, yang jual kat kedai, warna warni tuu, bila angin tiup dia pusing pusing. Ye, saya hampir rosakkan mama nye (untuk letak kat garden) sebab masa yan tgh drive pergi pegang luar tingkap kereta dari Uptown sampai rumah. Yes, kereta semua pandang. Couldn't care less, best! :D
10. (adik suruh letak) gemuk. pfft. I'd rather the word curvy :P
11. (yan cakap) suka makan sambil baring tapi yan bising. uh, masa kecik je okay! sekarang suka bersila :P mahahaha
*erm okay, dah tak tahu*
12.
13.
14.
15.
16.
ha! isi tempat kosong! dalam hati.
or nak type it out sini pun boleh suka hatilah haha!
hari ni vocab macam crap sikit.
sorry lah ye.
hehe :)
5 comments:
12. Suka jalan senget.
13. Suke muncung mulut.
14. Seluar suruh lipat tinggi sikit tak nak.
15. Dia suka makan, pastu jalan-jalan jauh2, pastu buat pit-stop, "kita sambung makan lagi".
16. Dia nak antar saya gi blok saya jugak. saya nak antar dia gi blok dia jugak. lastly kitorang antar sesama sendiri kat spot yg ada sign "no entry"
Linci (as in Gucci) & Luly (as in Abdul Luly),
Let us hope, that every single fucking thing will be better, and stays that way.
God bless!
=)
and again,
(that mysterious word that means much deeper than a mere 'congratulations') to you, to the both of you!
God bless =)
ahaha...
funny tp comments cute =P...ehehe
amboii~
hehe
;P
Post a Comment