"Se-macam ukiran batu untuk mengisahkah sebuah kisah.
Cukup lengkap segala, dari perut dan pusat hingga ke jari yang lima.
Cuma hilang sikit sikit dihakis hujan dan masa.
Tapi masih tetap ada, walau ribu ribu tahun pun.
Walaupun." Antara Borobudur dan Malioboro.
Apa yang Over-rated dan Under-rated?
Ada garis yang membezakan Passion dan Moderation?
Kalau ada, bagaimana mahu kenal pasti?
Takut takut salah langkah dan langgar hukum hakam Dunia Akhirat.
Saya memang banyak kena belajar.
And that is why, Strength from all ends of every end is necessary.
Dan orang orang se-macam saya, perlu batu.
Bukan air batu.
Pssstt heyy semua orang cepat lah balik UTP! :D

3 comments:
Apa maksud kamu, perlu batu?
(Kalau perlu stone saya faham! Haha)
Esok esok esok saya balit! I'll seeeee youuuuuu :)
when did u go to jogja? :)
Lina,
"Rebellion will only satisfy for so long, before it gets old. I don’t think a lack of drinking and smoking is really the problem. I’ve been on both sides of the coin, and they both get old. Find a passion. Find something you love, someone you love. That’s what will keep life interesting.
Also, moderation isn’t a bad thing. I mean, you seem to think that moderation is abstinence. It’s not. Moderation is mixing both worlds together in just the right amounts."
Post a Comment