Tuesday, November 24, 2009

Satu: "Kick Them in The Nuts!"

Ada dua tiga benda yang saya betul betul tak suka. Verging on Hate, and Hate to me is already too strong a word.

Salah satu benda benda yang saya betul betul tak suka tu, boleh buat benda seperti kena rompak nampak remeh. Dan saya pernah kena rompak (plus benda tak suka at the same time), so Hush.

Kalau dah berkedut, berbini dan beranak, jaga diri sendiri dan mereka elok elok. Tak perlu buat perangai tak senonoh ala ala budak baru nak faham dunia. And that's all I have to say.

For saving and ending the day with the usual cacatness, I Love Youss =)

Lesson of the night:
WMB, Sila letak video atas Youtube dan tumbangkan lembu. Yes, literally. Hehe.

3 comments:

athirah said...

in the train ke lin?
or perut berlipat did it? >< hahah.

Lya said...

i wanna say it again.

I LOVE YOU TOO! :D

Unknown said...

Tra,
this was in the train, yes. 5 weeks and no more hee.

Lya,
Lula dah kasi 500 Days of Summer! And we're all for Sunday night-Monday Morning! =) I'll see you tomorrow night hee (confident ni =P)